Ez a funkció elsősorban a könyvelőirodák számára nyújt hasznos segítséget, de természetesen az egyedi felhasználók is hatékonyan használhatják mindennapi munkájukban. Lényege, hogy a könyvelés papíralapú bizonylatait az egyszerűbb visszakeresés, tárolás, későbbi kezelésük könnyítése érdekében elektronikusan tároljuk, majd a szkennelt bizonylatokat a könyvelési tételekhez rendeljük akár a könyvelés közben, akár utólag. A szkennelt bizonylathoz egyéb dokumentumok is csatolhatók, pl. szerződés, teljesítés-igazolás, vagy a partnertől kapott egyéb bizonylat.
A későbbiekben ezek a bizonylatok képernyőn megjeleníthetők, nyomtathatók, vagy pdf fájlként továbbküldhetők.
Külső bizonylat már eleve érkezhet elektronikus úton is (e-mail melléklet, NAV folyószámla kivonat), ezek szintén tárolhatók és hozzákapcsolhatók a könyveléshez. Ezek tetszőleges file-ok lehetnek, pl. PDF, Excel, Word vagy kép file is. Eredeti formájában csatolhatjuk hozzá a könyveléshez, és a visszakeresés után eredeti formájában kapjuk vissza, tehát a PDF-et PDF-ként a Word dokumentumot Word dokumentumként.
Az alábbi videó ezt az új funkciót mutatja be pár percben. A részletes leírást megtalálja a felhasználói dokumentációk közt.
#