Tájékoztató foglalkoztatók/egyéni vállalkozók részére az elektronikus ügyintézéshez szükséges regisztráció változásáról 2017. december 1-jétől.
2017. december 1-jétől új regisztrációs nyomtatvány kerül bevezetésre, mely időpontot követően a „Foglalkoztatói igazolás”, „Igénybejelentés táppénz, csecsemőgondozási díj, gyermekgondozási díj, baleseti táppénz igényléséhez”, és az „Adatlap folyamatos keresőképtelenség igazolásához” elnevezésű nyomtatványok elektronikus beküldéséhez szükséges regisztráció kizárólag a Magyar Államkincstár honlapján közzétett „Regisztrációs lap” benyújtásával lehetséges.
Az új „Regisztrációs lap” a Nyomtatványok menüpontból érhető el.
https://egbiztpenzbeli.tcs.allamkincstar.gov.hu/nyomtatv%C3%A1nyok.html